Privacy

Privacy aan de balie.

Wij hechten veel waarde aan het beschermen van uw privacy.

Tips om uw privacy aan de balie ten goede te komen.

  • Een afspraak kunt u het best telefonisch maken en niet aan de balie. Onze assistenten nemen de telefoon aan in een afgescheiden ruimte waarbij meeluisteren niet mogelijk is.
  • Probeer afstand te houden bij de balie als er een andere cliënt voor u staat Als iedere cliënt dit doet, komt dit de privacy ten goede.
  • Praat zachtjes als u aan de balie iets met de assistente zou willen bespreken. Cliënten achter u kunnen u dan niet horen.
  • Voer geen gesprekken met uw zorgverlener in de gangen. Beperk uw vragen tot de spreekkamer zodat niemand kan meeluisteren.
  • Een herhaalrecept kunt u het best via de betreffende website bestellen of anders telefonisch. U voorkomt hiermee dat afluisteren bij de balie mogelijk is.

Vraag stellen aan Gezondheids­centrum Kloosterveen?

Alleen voor vragen over openingstijden, bereikbaarheid of onze dienstverlening kunt u ons contactformulier invullen.

Voor specifieke vragen aan een zorgverlener, verwijzen we u naar hun eigen contact formulier op de desbetreffende pagina.

Uw mening telt!

Door de vragenlijst in te vullen helpt u ons ervoor te zorgen dat de zorg die u van de praktijk krijgt zo goed en prettig mogelijk is.
Patiënten Enquête