Niet nakomen afspraak

Helaas komt het tegenwoordig steeds vaker voor dat men niet op een afspraak verschijnt of niet tijdig afzegt. Gezien de drukte in het gezondheidscentrum ervaren wij dit als zeer vervelend. Onze wachttijd is al lang genoeg.

Wij kunnen kosten van niet-afgezegde afspraken bij u in rekening brengen:

Afspraak Huisarts, Praktijkverpleegkundige, Praktijkondersteuner-GGZ of Doktersassistente die niet nagekomen wordt brengen wij volgens tarief NZA in rekening.

U ontvangt een nota thuis. Deze kunt u niet bij uw zorgverzekeraar indienen.

Mocht u dus verhinderd zijn op de gemaakte afspraak, dan graag bericht uiterlijk 24 uur voor de geplande afspraak. (uitzonderingen daargelaten) Afzeggen kan telefonisch op ons algemene nummer na keuze 2 kunt u voice mail inspreken.

Geen medische vragen stellen via het contactformulier. Deze worden niet beantwoord.

Vraag stellen aan Huisartsen­praktijk Kloosterveen?

Voor vragen over uw gezondheid, zoals labuitslagen, aanvullend onderzoek, doorverwijzingen, zelfzorgadvies of andere medische vragen, verwijzen wij u naar mijngezondheid.net. MijnGezondheid.Net (MGN) is een goed beveiligd en persoonlijk online zorgdossier. Gebruik voor medische vragen niet het contactformulier.

Alleen voor vragen over openingstijden, bereikbaarheid of onze dienstverlening kunt u ons contactformulier invullen.

Voor specifieke vragen aan een zorgverlener, verwijzen we u naar hun eigen contact formulier op de desbetreffende pagina.

Uw mening telt!

Door de vragenlijst in te vullen helpt u ons ervoor te zorgen dat de zorg die u van de praktijk krijgt zo goed en prettig mogelijk is.
Patiënten Enquête