Telefonisch contact

Terugbel systeem

De Huisartsenpraktijk Kloosterveen maakt gebruik van een terugbel systeem. Dit doen wij om het u als patiënt makkelijker te maken om telefonisch contact te krijgen met de praktijk en de huisartsen.

In plaats van u (onvoorzien) te laten wachten in de telefonische wachtrij hebben wij gekozen voor een systeem waarbij u door de praktijk teruggebeld wordt op een afgesproken tijdstip. Dit tijdstip kunt u zelf kiezen! Zodoende hoeft u niet uw tijd te “verdoen” en maakt u ook geen (extra) kosten om telefonisch in contact te komen met onze praktijk.

Wilt u liever wachten aan de telefoon totdat u een assistente aan de lijn krijgt, dan is dat ook mogelijk.

Online inplannen

In plaats van te bellen kunt u ook online een terugbelafspraak inplannen bij de assistenten of bij een huisarts.

lees meer

Geen medische vragen stellen via het contactformulier. Deze worden niet beantwoord.

Vraag stellen aan Huisartsen­praktijk Kloosterveen?

Voor vragen over uw gezondheid, zoals labuitslagen, aanvullend onderzoek, doorverwijzingen, zelfzorgadvies of andere medische vragen, verwijzen wij u naar mijngezondheid.net. MijnGezondheid.Net (MGN) is een goed beveiligd en persoonlijk online zorgdossier. Gebruik voor medische vragen niet het contactformulier.

Alleen voor vragen over openingstijden, bereikbaarheid of onze dienstverlening kunt u ons contactformulier invullen.

Voor specifieke vragen aan een zorgverlener, verwijzen we u naar hun eigen contact formulier op de desbetreffende pagina.

Uw mening telt!

Door de vragenlijst in te vullen helpt u ons ervoor te zorgen dat de zorg die u van de praktijk krijgt zo goed en prettig mogelijk is.
Patiënten Enquête